The Amazing World of Gumball Wiki
All Contributors
Miltongrimmes
Ramona.Stewart
• 1/19/2015

Bölümleri açarken kullandığınız dil ve sayfa oluştururken sayfası olan yazılan kelimelerin linklerini ekleme.

Arkadaşlar, lütfen sayfa açarken biraz dil bilgisine önem verin, normal konuştuğunuz gibi değil, doğru düzgün yazın, mesela Mehmet (Ceran), Early Reel sayfasında "Teri'yi top yapmak" yazmış, söyledim ona "top yapmak" değil, "buruşturmak" olucak o, benim ana dilim türkçe değil ama yinede ben mi öğreticem bunları size? Ayrıca kelimeleri doğru yazın ve ekleri doğru yerde düzgün kullanın, nerde nokta, nerde virgül, nerd soru işareti kullanacağınıza ve cümleye başlarken ve noktadan sonra büyük harf, virgülden sonra küçük harf kullanmayı unutmayın ve özel isimlere ek getirilirken kesme işareti (') kullanmayı unutmayın.

ÖRNEK


Meraba nabiyon nasılsın, bugün gezmeye gidekmi

Merhaba, napıyorsun, nasılsın? Bugün gezmeye gidelim mi?



Ayrıca bazen sayfalarda bi kelime giriyorsunuz, örneğin, bi bölümü özetlerken şunu yazıyosunuz, "Gumball ve Darwin çatıda kalmıştır" ama burdaki Gumball ve Darwin yazısını link halinde yazın.

2 3
  • Upvote
  • Reply
Miltongrimmes
Ramona.Stewart
0
• 1/19/2015

Bünyamin, ben o kuralı sonra değieştirdim. Gumball ve Darwin link olarak yazılmak zorunda değil, karakterler kısmında hepsinin linki oluyor zaten. Ana, Yardımcı ve Mini karakterlerin de.


Ve diğer kalan kısımlarda da haklısın.

0
• 1/23/2015

Ben elimden geldiği kadar doğru yazmaya çalışıyorum :)

0
• 1/23/2015

Hayret, türkçe konuştun Ece :) :D

Write a reply...