FANDOM

Cartoon Network Türkiye TBS Avrupa tarafından Turner Entertainment Broadcasting System kullanılarak 1992'de yayına sokulmuş uluslararası bir çizgi film kanalı olan Cartoon Network'ün Türkiye, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Azerbaycan'da yayın yapan koludur.

Eylül 2007'den sonra yaklaşık 3 ay içerisinde Doğan Holding Medya Kuruluşu Cartoon Network'ün Türkiye'de yayın lisansını almış bir takım çizgi dizilerinin dublajını yapmış ve 2008'in jeneriğini Cartoon Network Avrupa tarafından temin etmiştir. 28 Ocak 2008 günü "Benim kanalım Türkçe, Cartoon Network Türkiye'de!" sloganıyla Türkiye versiyonu yayınını başlatmıştır. Ayrıca Cartoon Network'te Sürekli Dizi, Gumballun Muhteşem Dünyası ve Adventure Time gibi ünlü maceralı çizgi filmler bulunmaktadır.

Ayrıca Cartoon Network Özel Programlar ve Yılbaşı, 23 Nisan vb. Günlerde Özel Maratonlar Yapmaktadır. Amerika Birleşik Devletlerinde 1 Ekim 1992 Yılında Yayına Başlamasına Rağmen Türkiyede 28 Ocak 2008 Yılında, Yani Kuruluşundan 16 Yıl, 4 Ay ve 27 Gün Sonra Yayına Başlamıştır.

Yayın Alanı Ulusal Olan Cartoon Network Sitesine http://www.cartoonnetwork.com.tr/ Adresindende Ulaşabilirsiniz

Hemen Frekansıda Verelim :

Uydu : Türksat 4A

Yörünge : 42*E

Kaplama Alanı : Türkiye

Transponder : 4

Alış Frekansı : 11.977 Mhz

Alış Polaritesi : Yatay (H)

Sembol Oranı : 27500 msym/s

FEC :5/6

Also on FANDOM

Random Wiki