FANDOM

Genel
Galeri
Transkript

"DVD"
Dvdtitle
Sezon: 1
Yayınlanma Sayısı: 1a
Promomsyon Kodu: GB136
Airing Information
Amerika'da Yayın Tarihi: Mayıs 3, 2011
Britanya'da Yayın Tarihi: Eylül 5, 2011
Credits
Yazar: Ben Bocquelet
Jon Foster
James Lamont
Storyboardcü: Ben Marsaud
Transkript
Bölüm Kronolojisi
Önceki
"Early reel"
Sonraki
"Sorumluluk"

"DVD", sezon 1'in ve Gumball'un Muhteşem Dünyası'nın ilk bölümüdür.

Özet

Gumball ve Darwin bir DVD'yi yanlışlıkla berbat ederler. Parayı ödememek ve annelerinin öğrenmemesini sağlamak için çabalarlar.

Tüm Bölüm

Nicole, Gumball'dan Trendeki Timsahlar filminin DVD'sini Lazer Video'ya geri vermesini ister. Gumball, dediği şeyi Nicole'e çevirir. Nicole kapıyı yumruğuyla kırdığında Gumball ikna olur. Nicole gidince Gumball, Darwin'e DVD'yi görüp görmediğini sorar. Ama Darwin DVD'yi pizza kesici sanmıştır ve pizzayı kesiyordur. Gumball ona bağırarak DVD'yi alır ve temizlemeye başlar. Ama süngerin yanlış tarafını kullanır. Darwin tam söyleyecekken Gumball onun sözünü keser ve konuşmasına izin vermez. En son Darwin söyleyince Gumball panikten yanlışlıkla çöp öğütücüye atar ve DVD parçalanır. Anneleri gelmeden DVD'yi bir yolunu bulup Lazer Video'ya götürmeleri gerekir. Ayrıca Gumball, Darwin'in "Cezamızı kabullenip annemize söyleyelim mi?" fikrini hep geri çevirir.

Gumball, kartondan bir DVD yapar ve onu kutuya koyup Larry'ye götürür. Darwin, Larry'nin inanmayacağını söyler. Sonra evlerinde kırmızı zarfta kırmızı yazılı mektuplar görür. Mektupta eğer DVD'yi getirmezlerse 25$ ödemeleri gerektiği yazıyordur. 2 gün sonra, Gumball ve Darwin dilenirler. 3$ kazanırlar. Sonra gerçek dilenci gelir. Paraların atıldığı şapkaların yerlerini değiştirir. Gumball her elini uzattığında bir ses çıkarır. Darwin ise arkadan güler. Gumball elini uzatıp uzatıp çekince ortaya bir müzik çıkar ve bir şapkaya para atılır. Gerçek dilenci parayı alır ve kazı-kazan oynar. Milyoner olur. Gumball ve Darwin parayı isteyince ceplerindeki bozuk paraları sallayarak bozuk parasının kalmadığını söyler.

Sonra, Gumball ve Darwin gazetelerden iş ilanlarına bakarlar. Bir sürü iş bulurlar ama o işler için yeterli değillerdir (Gumball Darwin'e Çince bilip bilmediğini sorar ve Darwin çok zor ve uzun bir dilde hayır cevabını verir). Makyajla ilgili bir iş bulurlar. Kırmızı noktaya bakıp dudak büzmeleri istenir. Gumball'un makyajı çok kötü olur ama Darwin'e çok yakışır. Gumball makyajı silmeye çalışırken gözünü kaydırır ve yere doğru bakar. Sonra işten ayrılırlar ve sadece 5$ kazanırlar. Eve otobüsle dönmek daha fazla paraya mal olur.

Gumball ve Darwin eve gidince daha fazla mektup olduğunu görür ve kapıyı zor açarlar. Sonra telefon çalar. Arayan Nicole'dür. Nicole belanın kokusunu alır ve Gumball gülerek bela falan olmadığını söyler. Nicole, onun yalan söylediğini anlar ve eve geliyorum diyerek kapatır. 

Nicole, eve geldiğinde posta kutusundan bir koku alır. Posta kutusunu koklar ve içindeki mektupları görür. Mektupları okuduktan sonra bağırarak başlarının belada olduğunu söyler. Gumball ve Darwin DVD'nin sahtesini yaparlar ve evden kaçarlar. 

Çitlerden atlarlar ve yolu Nicole için zorlu hale getirirler ama Nicole olması gerektiğinden daha hızlı ulaşır. Yine çitlerden atlarlar. Fitzgeraldlar'ın bahçesindeki havuzdan geçerler. Diğer bahçeye geçip tramplende zıplarlar ve tramplen kayar. Nicole zıplayacakken yere yapışır. Diğer bahçeye geçerler ve saldırgan bir köpeğin saldırısından zor kurtulurlar. Oradan diğer bahçeye geçtiklerinde köpekli yerden Nicole'ün bağırmalarını duyarlar. Sonra sesler kesilir ve Nicole diğer bahçeye köpek üstünde gelir. Kaçmaya devam ederler. Gumball ve Darwin 6 çit atla, Nicole ise köpekle beraber yaklaşık 12 tane çiti kırarak duvara yapışır. Lazer Video'ya varırlar.

Larry'e DVD'yi verdiklerinde Larry DVD gerçek mi değil mi diye kontrol eder. DVD'yi Gumball ve Darwin yeniden oynamışlardır. Larry gerçek DVD'yi ister. Nicole gelir. Nicole'ün geldiğini görmeden Larry'ye her şeyi anlatırlar. Nicole duyar ve onlara neden ona söylemediklerini sorarak kızar. Sonra Larry'ye parasını sorar. Larry'den duyduğu fiyat karşılığında onu kandırır ve kaçar.

Also on FANDOM

Random Wiki