FANDOM

Darwin Watterson

Darwin1

Darwin2

Darwin3

DarwinGenc

Karakter Bilgileri
Cinsiyeti: Erkek ♂
Diğer adları: Yürüyen Balık (Büyükanne Jojo tarafından),
Balık Çocuk (Büyükanne Jojo tarafından)
Türü: Yarı Goldfish Yarı Suckerfish
Yaşı: 10
Arkadaşları: Gumball,
Penny,
Carrie (aşık),
Muz Joe,
Tobias,
Rocky,
Ocho,
Rachel (Rachel Darwin'e aşık),
Masami,
Juke,
Molly
Düşmanları: Jamie,
Bayan Simian,
Tina,
Bayan Robinson,
Rob (Baş düşman)
Akrabaları: Gumball (Üvey kardeşi),
Anais (Üvey kız kardeşi),
Nicole (Üvey annesi),
Richard (Üvey babası),
Büyükanne Jojo (Üvey babaannesi),
Frankie (Üvey dedesi),
Louie (Çifte üvey dedesi),
Bay Senicourt (Üvey dedesi),
Bayan Senicourt (Üvey anneannesi)
İşi: Öğrenci
Sesi: Jake Pratt (Early Reel),
Kwesi Boakye
(Sezon 1-2, Çocuklar'a kadar)
Terrell Ransom, Jr.
(Çocuklar'ın sonu)
Donielle T. Hansley, Jr.
Türkçe Sesi: Bergen Coşkun

Darwin Raglan Caspian Ahab Poseidon Nicodemius Watterson III veya bilinen adıyla Darwin, Gumball'un Muhteşem Dünyası'nın 2. ana karakteridir. Aslında Darwin en başta Gumball'un evcil japon balığıydı, ama sonradan bacakları çıktı, konuşmayı öğrendi, su dışındaki yaşama alıştı ve artık bir Watterson oldu.

Görünüş

Darwin, bacakları ve kolları olan turuncu bir japon balığıdır. Gözleri çok büyüktür. Yeşil-Beyaz bir ayakkabı giyer. İlk sezonda siyah bir tişört giyer ama diğer sezonlarda bu tişört yoktur. Ağzının içi açık kırmızı, dili pembedir. Genelde gülümser. Turuncu ve siyah çizğili bir kuyruğu vardır. Kulakları yoktur. Akciğerleri olmasına rağmen solungaçlarından nefes alır. Eski hali gibi suda da yaşayabilir. Küçük bir akvaryumda (fanusta) uyur.

Kişilik

Kişiliği, Gumball'a çok benzer. Ama genelde Gumball'dan daha aptal olabiliyor (örneğin; DVD bölümünde DVD'yi pizza kesici sanıp yiyeceği pizzayı kesmek için kullanmıştır). Darwin genellikle mutludur, hep gülümser. Olumsuz durumlarda nadiren üzülür. Fazla utangaç olduğu için bir kişiye sessiz olması gerektiğini bile söyleyemez. Gumball'un gölgesi gibi davranır. Kendisi bulduğu fikirleri Gumball'a söyler ve Gumball ise fikri kendisininmiş gibi gösterir. Bazen Gumball'a bilgelik eder (Gumball tabii ki de bunu dinlemez). Darwin düşüncelidir. Hep çok parası olduğunda yoksullara, çocuklara yardım etmek ve parayı bağışlamak ister. Çok iyi duygu sömürüsü yapar. Çok şirin olduğu için Güvenlik bölümünde Gumball dışındaki ailesinin diğer üyelerini kötü bir şeye ikna edip onları sandalyeye bağlayıp eve kamera yerleştirmiştir. Carrie'ye aşıktır ve hayalete dönüştüğü bölümde Carrie'yi öpmüştür (Bu sahne Türkiye'de sansürlenmiştir). Masami arkadaşlarına gösteriş olsun diye Darwin'in sevgilisi olduğunu söylemiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki