FANDOM

Gumball Watterson

Gumball1

Gumball2

Gumball3

GumballGenc

Karakter Bilgileri
Cinsiyeti: Erkek ♂
Diğer adları: Mavi Şey (Öpücük bölümünde Büyükanne Jojo tarafından söylenmiştir,
GumballOopsYumurtaDingilİçÇamaşırı (Elbise bölümünde)
Türü: Kedi
Yaşı: 12
Arkadaşları: Darwin,
Penny (kız arkadaşı),
Carrie,
Tobias (bazen),
Muz Joe,
Rocky,
Tina (bazen),
Bay Robinson (karşılıksız),
Clayton,
Molly
Düşmanları: Bayan Simian,
Jamie,
Tobias (bazen),
Tina (bazen),
Patrick (bazen),
Bayan Robinson,
Alan (bazen),
Rob (baş düşman)
Akrabaları: Darwin (Üvey kardeşi),
Anais (Kız kardeşi),
Nicole (Annesi),
Richard (Babası),
Büyükanne Jojo (Babaannesi),
Frankie (Dedesi),
Louie (Üvey Dedesi),
Bay Senicourt (Dedesi),
Bayan Senicourt (Anneannesi)
İşi: Öğrenci
Sesi: Nicky Jones
(Early reel)
Logan Grove
(Sezon 1-2, Çocuklar'ın sonuna kadar")
Jacob Hopkins
(Çok kısa bir kısım)
Nicolas Cantu
(Çok kısa bir kısım)
Türkçe Sesi: Elif Erdal

Gumball (önceden Zach) Tristopher Watterson, Gumball'un Muhteşem Dünyası'nın ana karakteridir. 12 Yaşında, açık mavi renkli, erkek bir kedidir. Elmore Ortaokulu'nda okur. Darwin Watterson adında, 10 yaşında üvey bir kardeşi (aynı zamanda en yakın arkadaşı) vardır. Ayrıca Anais Watterson adında 4 yaşında dahi bir kız kardeşi vardır. Gumball, Lucy Simian'ın sınıfındadır. Penny Fitzgerald ile çıkmaktadır.

Dış Görünüşü

Early Reel Bölümündeki Görünüşü

Bu bölümde, Gumball mavi bir köpekti. Son görünüşü ile pek bir alakası yoktu. Yapımcılar en başta Gumball'u siyah bir kedi olarak tasarlayacaklardı. Ama "siyah kedi uğursuzluk getirir" batıl inancına sahip oldukları için bu fikirden vazgeçtiler. BÖLÜM DEVAM EDECEKTİR.

Şu An Sahip Olduğu Görünüş

Şu anda Gumball, açık mavi renkli bir kedidir. 6 tane bıyığı vardır. Ama şimdiye kadar sadece 5'i görünmüştür çünkü hiç o açıya gelmemiştir. Kahverengi-krem rengi bir kazak giymektedir. Gumball, dış görünüş olarak annesine, davranış olarak babasına benzer. Ayakkabı giymez (sebebi küçükken ayakkabılarını Darwin'e vermiştir). Ağzının pembe, dili açık pembe ve burnu ise turuncudur.

2. Sezonda, kafası ve bıyıkları daha büyük oldu.

Kişiliği

Gumball, eğlence aşığıdır ve çok hiperaktiftir. Bir sorun çıktığında her zaman mantıklı olan çözümü değil, mantıksız, saçma olan çözümü uygular. Sorunu oluşturan tehlikeden daha büyük tehlikelere bulaşır. Darwin ile birlikte hep talihsizlik yaşar. Gumball, Darwin gibi çok iyimserdir. Hatta o kadar iyimserlerdir ki, karşıdaki kişi yardımlarını gerçek anlamda istemese bile onlara yardım etmeye çalışırlar. Başarılı olana kadar pes etmezler (iyimserlik konusunda). Başka konularda çabuk pes ederler.

Gumball çok egoisttir. Ve çok duyarlıdır. Her zaman pozitif düşünür. Gumball zekidir, ama bu bilge olduğu anlamına gelmez. Bazen gerçekten çok aptal olup gözünün önündeki şeyi bile görmez ve dolaylı yoldan çalışır.

BÖLÜM DEVAM EDECEKTİR.

Ek Bilgi

BÖLÜM DEVAM EDECEKTİR.

Also on FANDOM

Random Wiki